Den som väntar på något gott.......

Jaha då hade inte Canon skickat ut min kamera!!
Så nu kommer den med expressleverans till
affären på måndag el tisdag.
Jag ville ju ha den nu!
✁✂✃✁✂✃
Men allt har ju bara blivit pannkaka idag.
Min man fick hämta mig i Kungsbacka med en brukare i bilen
och köra oss till brukarens tandläkare i GBG!
Jag hade yrselattack och låg i bilen i 2 timmar.
Sedan när jag lämnat av min man efter han kört tillbaka till
sin bil för att komma tillbaka till jobbet blev jag lite trött och väl
hemma bröt yrselattack nr2 ut! Har aldrig haft 2 på en dag förr.
Så vilken tur att min man kan smita från arbetet ibland!!
Super eloge till hans arbetskolleger som täcker upp för honom!
Det känns bra att så många ställer upp när det gäller!
Så nu efter denna dag skall jag dra täcket över huvudet !!
Gonatt/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0