Morgonstund.....

Sitter med kaffet i högsta hugg och lägger upp schemat för dagen!
Har mycket att stå i och får inte glömma nått.
Men jag har ont i Halsen och öronen idag...
Jag har inte tid att bli sjuk!!!
Dagens schema:
Barnen skall väckas och iväg till skola & dagis.
Sen bär de av till gymmet för 2 tim träning.
Idag blir det ett spinningpass innan styrketräningen.
Duscha och stressa till leksaksaffär,(prinsessan skall på kalas)
Sedan bär det av till Mölndals sjukhus ( pga arbetet inte för egen del)
Ja sedan är det några arbetsuppgifter i GBG med omnejd.
Hem hämta barnen, fixa till prinsessan som skall köras till kalas.
Ja en fullspäckad dag och min man jobbar 06-22.30
..........
Så här såg det ut nu på morgonen när jag tittade ut.
Ingen sol idag har nog regnat större delen av natten.
Inte ens hundarna tyckte det var roligt att vara ute idag!
Ha en bra dag /Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0