Träning!

Idag har jag varit ute och sprungit!!
Första gången sedan min droppattack!!
Känns bra att jag vågat ta det steget!
En liten seger för mig idag!
Känner mig lite småyr och har lock för mitt friska öra!!
Det känns inte bra men jag får hoppas det är en förkylning som spökar.
✯✯✯✯✯✯✯
Får se vad dagen har att erbjuda!
Idag har jag en tjej som kommer och städar här så jag
tänkte nog passa på och stor röja huset om jag orkar.
✯✯✯✯✯✯✯
Snickaren är här och vårt uterum börjar ta form.
Idag skall golvet läggas och de sista skjutpartiet skall på plats!
Jag lovar lägga upp nya kort under dagen!
✯✯✯✯✯✯✯

Kommentarer
Postat av: Muffinstjejen

Tack för pepp i min blogg.

Jag har varit på kvällspromenad med voffen. Vädret är så underbart , 19 grader varmt på KVÄLLEN.

Är glad att jag hör på ett öra..hehe..gud va fåglarna sjunger på kvällen. =)

Jag försöker att leva för dagen, hör timmen ibland. Men du vet,,det är inte lätt alla dagar.

Ska bli kul att få se kort på uterummet!! Blir med nya kameran kan jag tro.

Va rädd om dig.... DU är ju toppenduktig som ger dig ut och joggar..

Jag tänkte ta stavarna nästa gång,, när inte hunden är med..hehe

kram kram

2010-05-19 @ 22:44:13
URL: http://muffinstjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0