Glad påsk!!

Jag har inte hunnit blogga på ett par dagar och jag är ledsen för detta!
Har nämligen inte haft ett anfall på flera dagar och då har jag fullt upp!
Måste hinna med allt och lite till!
Gymmet har prioriterats och det känns bra
Jag jobbar och kommer göra detta under hela helgen.
(av och till)
Jag hoppas att jag hinner med allt som man vill göra samtidigt.
Vi har bokat resa till Legoland i alla fall! Barnen är överlyckliga!
Vi skall åka med min svägerska och hennes familj! Sååå kul.
Sen har vi köpt nytt kök så det har varit en del möten!
Jag känner mig glad och positiv inför sommaren!
Nepp hoppar i bingen nu och jag återkommer efter påskhelgen!
Kram på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0