En hel vecka!?

Jaha då var det igång igen.
Fick en yrselattack igen men den varade bara i ca 20min.
Jag vet inte om Sjukdomen håller på att "bränna ut sig"
Eller om jag är inne i ett skov.
Har yrsel och balans svårigheter hela dagarna,känns
bara ok en stund efter träning.
Åh vad det är frustrerande,alltid lite illamående.
Det går inte att beskriva.
Min snälla pappa körde barnen till skola och dagis idag,
min man började arbeta kl 04.00 i morse så han kunde inte köra.
PÅ FREDAG SKALL JAG HÄMTA MIN NYA KAMERA!
CANON 7D
d7-canon2

Då kommer det bli mycket foton tagna!!
Skönt att kunna gå och påta lite i trädgården och fota när man inte
mår 100!!
Det är rena medicinen för själen!!
Sensommar promenad ute på sommarstället.
(i Strömstad)
Min dotter kan inte få nog av att kasta stenar i havet!
Vassen kan bli ett lasersvärd tycker min son,som har
helt underbart mycket fantasi!!
Jag på höstpromenad hemma i Onsala
En bra dag!
Det är dessa dagar jag lever för!!
Vi hade med oss Kusinerna!!
(Minstingen var inte med här, hon sov i vagnen)
Hela familjen på lite avstånd!!
Barnen, Hundarna &
min underbara man som står ut med mig och alla krämpor!
Utan honom vet jag inte om jag orkat!!
Han ger allt och lite till, en underbar man och far!!
Tack älskling.

Kommentarer
Postat av: Muffinstjejen

Hej där.

Nu är jag på väg till min kudde..är så trött efter dagens yrsel, dagens MR röntgen (eller kvällens, hade tid 19.40) Man är lite klyven.. hoppas dom hittar nått så man kan fixa det här...men i nästa sekund så kommer jag ju på NEJ ,,dom får inte hitta nått. Ja, du förstår nog hur jag menar.

I vilket fall som helst är jag riktigt sotis för att du ska få en ny kamera. Samtidigt så undrar jag,,, den du har NU måste ju vara en väldigt bra kamera också när jag ser dina UNDERBARA bilder..

=)

JAG älskar också att ta kort,, MEDICIN för själen och ögat. Jag blir också GLAD när jag tar min lilla kamera och kryper ner i gräset, eller bakom stenen hahhaha ,,ja du vet. Fångar dagen, ljuset , känslan..fast DIN kamera är nog ett strå vassare en min. =)

Nu måste jag sova...vänder på orden här..får felstavning hela tiden.... hahaha Snacka om att vara trött.

JAG hoppas att du mår lite bättre. JAG fattar precis vad du pratar om. Jag har det som DU också ... ett skov förmodligen. bläääääää

MEN du,,nu sover vi får det bättre imorgon. JAG är glad om det är LITE bättre en denna dag. =)

KRAM och Godnatt...

Muffinstjejen. =)

2010-05-17 @ 22:25:12
URL: http://muffinstjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0