En runda med TYSON?!

Jag stod i tv rummet och pratade med min man i Söndags och ....
Det nästa jag kommer ihåg var att jag hörde min käke träffa stengolvet
Jag hade tur och fick inga tänder utslagna och inga ben brutna!!
Hjälp en sk Droppattack!
Det skulle ju inte hända mig Jag har ju på nått sätt klarat mig ganska ok innan..
Nu är jag rädd för attt köra bil med barnen.
Vågar inte ut på motorvägen hur länge vet jag inte
men enligt min ÖNH läkare är en gång ingen gång!
HUR VET MAN DET DÅ!!!
Blir så förbannad ibland eller kanske mest frustrerad,vad vet dom!?
Har hittat ett klotterplank för oss med M.
Känns skönt att inte vara ensam.
Menieres klotterplank
Kram

Kommentarer
Postat av: Muffinstjejen

Hej där.. Jag blev så glad när jag läste ditt inlägg i min blogg. Jag glömmer att gå in där ibland. Är mer aktiv på FB. Har du facebook.

Är också med på menieres klotterplank och skriver. Du hittar mig på tex på artikel: Det är inte bara jag som mår dåligt.

Då hittar du min mail adress också. Om du vill skriva.

Just nu kan jag inte sitta här så länge..är inne i en riktig snurrperiod och har svårt att läsa o sitta här för länge..blir illamående och får små anfall.

Kolla in mig på Plankdiskussioner

http://www.hrf-sthlmsdistrikt.org/smf/index.php?board=2.0



KRAM KRAM

2010-05-14 @ 21:06:42
URL: http://muffinstjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0