Vårväder och karuseller!!

Vilket skönt väder det blev idag!
Jag har mestadels varit på insidan och servat
snickare och barn hela dagen!
Städat och tvättat har jag oxå!
Idag kom jag inte iväg till gymmet och
jag vågade inte ge mig ut på en jogging runda.
Jag e så rädd för att få ett anfall och bara ramla knallfall,
utan att kunna skydda mig!
Men jag skall snart ta det steget med..
Jag har lite yrsel, konstant liggande och irriterar.
Undrar om ett skov är på gång nu igen eller om
det håller på, fast att operationen funkade såpass bra!
Håller tummarna för det senare!
Här kommer några foton från dagen!
Vad tror ni,blir det bra!?
Här skall vi spendera många mysiga kvällar.
Det blir ett fristående uterum i anslutning till altanen!!
Hoppas på att vi hinner klart innan prinsessan fyller 4år!
❀❀❀
Vårt körsbärs träd är i full  blomning!!
Önskar mig en sådan här dag i morgon oxå fast utan snurret i huvudet!!
Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Muffinstjejen

Hej..tack för titt hos mig.. Jag har inte varit inne på några dagar.

VILKA fina bilder du har tagit. Underbara.

Har skrivit längre ner i din blogg.... där hittar du mer om mig och var jag finns.

kram kram

2010-05-14 @ 21:08:31
URL: http://muffinstjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0